Hamile falanndegilim en son ufak kizimin hamileliginde kullanmistim uygulamayi.Ilk gebeligimi 9+4 günlükken kalbi atmadigi icin kaybetmistim sonrasında iki kizim oldu cok sükür sagliklilar biri 5 yasinda biri 18 aylik.Son 1 haftadır rüyalarıma kaybettigim bebegim giriyor güya gelismis saglikla dogup büyümüs anne ben senin oglunum beni unuttun mu diyor gel diyorum tam kucagima alacagim uyaniyorum her gece benzer rüyalar o zamanki hamileligimi görüyorum doktor aa yanlis görmüsüm kalbi atiyor diyor uyaniyorum acaba hayir mi yapmam gerekiyor adina hic düsünmüyorken birden bire rüyalarıma girmeye basladi her gece rüyalarımda anne anne sesi yankilaniyor kulagımda delirecegim artık bunu yasayan var mi ? Cok ufak oldugu icin direkt patolojiye gitti bir mezari falan yok kurtajla aldilar patolojiden de muhtemelen tıbbi atık olarak gitti acaba diyorum öyle olmamali miydi ? Siz nasil yapmistiniz beni vicdanen ne rahatsiz ediyor ?