Kızlar bugün dpo 9. Sabah ilk idrarla yaptım ve çıkmadı akşama doğru tekrar yapmak istedim sabırsızlandım onda da çıkmadı ben de yürüyüş yapıyım kafam dağılsın dedim tam bi saat sonra geldim testte görmekte çok çok zorlandığım bi gölge var ama var yani. Kuruma çizgisi dedikleri şey bu mudur acaba bunu dikkate almalı mıyım acaba