tupbebe benimde oluyor ya bu 2. Gelebeligim ilkinde sadece ilk aylarda yaşamıştım bulantı bunda bulantı değilde aşırı koku hassasiyeti ve halsizlik oldu ilk aylar gözümü açamıyodum 35+2 olduk son 2- 3 gündür ilk aylara geri döndüm sanki herşey kokuyor ve inanılmaz ağırlık çöküyor