Arkadaşlar merhaba başlıkta yazdığım gibi ikiz başlayıp tek devam eden bı gebeliğim var ve şu an 3 aylık diğer kese de hala duruyor ama bebek gözükmüyor düşmedi de arada kanamam oluyodu progestan kullaniyorm ama kan değerlerim o keseden ötürü yanlış çıkıyor benim gibi durumu olan sonucu nasıl ilerledi düştü mü kaldı kese nasıl oluyor yaşayan arkadaşlar bilgi verirse çok mutlu olurum