Semilk05 ben normalde diyet sürecindeydim ve yanına spor eklememe rağmen kilo vermem çok zordu Bi tanıdığımın tavsiyesi üzerine tiroitlerime baktırmak istedim tahlil falan yapıldı doktor da baya şaşırdı yüksekliğine hemen levotiron 50 mcg başlattı. Ve ben 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim plansız bir gebelikti bizim için. Şu an 4 hafta 4 günlük hamileyim salı günü kadın doğuma randevum var. Bende Googledan baktım yüksekliği gebelikte ne gibi sorunlar yaratır diye işte bakınca da düşük riski ve bebekte zeka geriliği yazıyordu çok endişelendim çok stres yaptım 2 gündür resmen psikolojim bozuldu desem yeridir 😥