Selam Kızlar 38 haftalığım bebeğim baştan beri ters ve dönmedi de, doktor daha da dönmez diyerek haftaya sezeryan randevusu verdi.. şimdiye kadar hiç sancı, bel kasık ağrısı yaşamadım sadece karnım son bir haftadır aşırı sertleşiyor bu da sancı mıdır? Kimi de ters bebeklerde sancı olmuyor dedi, doktorum olur dedi kafam karıştı.. biz suyumuz gelmeyene kadar anlamayacak mıyız yani doğumu:)