Kızlar benım son adet tarihim 3 ocakda başladı üvülasyon 16-17 Ocak gösterıyordu biz tabi bu ayı değerlendirdik dün adetime 4 gün vardı evde test yaptım silik çıktı hemen 2 dkda sonra tekrar yaptım hepsi silik çıktı bugün gittim test verdim kan testi ve beta hcg 47.7 hamilesin dedi doktor tamam evet ama ben oğlumada 3 gün önce yapmıştım 119 çıkmıştı bu neden bu kadar az çıktı anlamadım acaba cokmu yeni tuttu biraz korktum ya haftaya tekrarım versem kan yükselmiş mi bakayım sizinde başınıza böyle geldimi yükseldimi sonra 