Kocbuse65 Merhaba anneler 1 yıl aradan sonra 2. Bebeğim için tekrar geldimmmm🥹🥲 bugün yaptığım testle 2. Kez anne olacağımı öğrendim . Pazartesi günü kan vermeye gideceğim💉 Aranızda 1 yıl arayla hamilelik yaşayan var mı ?
[silindi] Kocbuse65 aaa sanki seni hatırlıyor gibiyim, ilk gebeliğini daha doğrusu. Hayırlı olsun canım sağlıkla kavuş bebeğine
aaa_ Kocbuse65 Olmaz olur mu kızzz. Allah hayırla doğurmayı nasip etsin inşallah. Bende çok heycanlıyım. 🥰
Havin49_ Kocbuse65 hamileliğim 29. Haftaya kadar sorunsuzdu ama ondan sonra hep kanamalı su gelmeli vs geçiyor 31 haftalık doğum yaptım bebeklerim küvezde
Kocbuse65 Havin49_ çok üzgünüm😓 çok geçmiş olsun 🙏🏻 inşallah bebişlerini sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻
gulerkoss Bebeğim 7 aylık ikinciye hamileyim şuan 7 haftalık 🥹 garip hissediyorum planlı değildi ama hayırlısı böylemiş diyorum hep 🙏🏻
Kocbuse65 gulerkoss Bizimde 2. Plansız oldu ama olsun biz mutluyuz bu durumdan Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🫠🥹
benimhikayemmm Kocbuse65 ikişer yıl arayla 3. Gebeliğim rabbim veriyorsa vardır bir bildiği sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Kocbuse65 Gokturkmom_ oyşşşş bitanem çokça aminnnnn Allah göktürküme uzun ömürler versin🙏🏻 bende 2. Ye teyze olmak isterim 💓😍🌼🫠