Kızlar ben bir doktora gıdıyorum çok agresif ve sinirli dıyorlar hastane calişanları da aynı şeyi söylediler kan alırken korktum bugün kalp atışlarını dinlemek için gıttım içerden bir tane kadınla kavga ederek çıktı ben kortum bana karşi bırseyı yok ama hoşuma gitmedi degiştırmeli miyım doktoru