MAMA13 hayırlısı sağlıklı olsun canımın içi valla 21. Haftam detaylimdi bugün öncesi kızda olabilir erkekde bekle dediler o yüzden bekledim şükür ki kız eşim yattı kalktı dua etti kız istiyordu bi oğlum var birde kızım oluyor çok şükür ilk bebek mi sizin 16. Hafta az deil ama Nadire’nde olsa yanilma oluyor Dr %100 dedi mi