Merhaba , 27+6 da su sızması başladı ondan önce de 27+4 de Serklaj olmasına rağmen rahim uzunluğum birden 4,4 den 1,2 lere falan düşmüştü. Suyum sızmaya başladığında iğneler ciğer geliştiriciler ve antibiyotik başlandı bugün 28+2 doktorlar bekleyeceğimizi söylüyorlar haftalarda sürebilir diyorlar her an da olabilir diyorlar doğum için bu durumu yaşayan var mı sancım hiç yok bebeğin kalp atışı vs iyi kilosu da biraz ilerde kaç güne kadar uzar sizce süreç yaşayan var mı