Arkadaşlar eşim oğlumuza Bozkurt ismi koyucam diyor. Bende milliyetçi bi insanım ama Bozkurt biraz fazla ideolojik değil mi ya ? Hiç etrafında duyan var mı ? Ben Ata veya Tuna istiyordum ne güzel uyumlu oluyor işte dedi ama bana mantıklı gelmiyor. Siz olsanız koyar mısınız