Valla ben şu an hiç sigara güzellemesi yapamayacağım, en başından beri karnı burnunda sigara içen kadınları görünce neden diye hep sorgulardım çok kızardım hatta madem bu kadar iradesizsin neden çocuk yapıyorsun diye de kendi kendime çok sorgulardım. Ben içtim çocuğum da gayet sağlıklı doğdu kısmını da anlayamıyorum evet şu an belki bir şey olmadı ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Üç kardeşiz annem üçümüzde de içmiş şu an hepimizde kronik astım, nefes problemleri var ve doğduğumuzda biz de sağlıklıymışız. O yüzden lütfen gerekirse destek alarak bırakın gerekirse strese girin ama bırakın yani mesela sigara bıraktırma polikliniği var gittiniz mi? Bizim için bırakamıyorum deyip içmeye devam etmek daha kolay geliyor maalesef denemek yerine. Kızıyorum evet ama lütfen yanlış anlaşılmasın bu sinirim çünkü ben bu kadar güzel bir durumda bu kadar iradesiz olunmamalı diye düşünüyorum