lotusflowers 29+1 haftalığım. 3 gündür karnımın sağ tarafı çok sertleşiyo ve aynı anda adet sancısı gibi bir şey ve ateş basması yaşıyorum. Bir iki dakika sürüyo. Günde 2 3 kere oluyo. Doktora gitmem gerekir mi yoksa normal mi pazartesiyi beklesem olur mu
Bykessra lotusflowers Bende aynı durumdayım 28+0 oldum iki üç gündür ayağa kalkınca karnım sertleşiyor sola yatınca geçiyor ağrım yok sadece allahtan. Ama bu kadar sertleşmesi de canımı sıkıyor pazartesi ye geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum
hllvrl Bunlar rahimininizin doğum için hazırlık kasılmaları. Doğum kasılmaları düzenli ve artan aralıklarla ve şiddetlerle olur.
tugbaustuntas hllvrl benimde normalde düzensiz geliyordu ama bugün daha garip sürekli sertleşiyor sürekli ağrı oluyor normal mi ya endişelenmeye başladım aralarıda bi 7 dakikada bir oluyor 15 dakikada bir oluyor değişiyor düzenli değil ama sürekli oluyor
hllvrl tugbaustuntas biraz daha takip et aralıklar düşmeye başlar ve şiddeti artarsa doktorunla görüş ya da acile git. Çok mu yoruldun bugün
tugbaustuntas hllvrl hayır yorulmadim öyle iş yapmadım yani afedersiniz korunmasız ilişkiye girmiştik eşimle o mu tetikledi bilmiyorum
katre1 Bende 29 haftaligim benimde oluyor .bebek hareket ettiğinde bı yerde toplanıyor sanki sepsert oluyor bı 30 sn baskı hissediyorum sonra geçiyor.Gun içinde ara ara oluyor bı sıkıntı yok şükür 🙏🏻