Gzrilknur Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ adetime üç gün var kan testim negatif. Doktor adetin 10 gün geçerse gel tekrar test yapalım geç döllenme olabilir dedi. Adet olursan 3.gün gel yumurtalarını kontrol edelim büyümesi için ilaç vereceğim dedi. Ben de incir kürü yapmak istiyorum. Ama bi yandan tereddütlüyüm. Ya bebek varsa... Varsa da bi zararı olur mu ???
Gamzeemrmrt Gzrilknur canım. Fazlası. Zararlii hamılelık hormonu saalgılıyo. Hamıle kalamassın bu sefer fazlası zararli yanii bn soylıyım de havuc suyuda fazla içilmez şekerın varsa yoksa bıle cok aşiri içilmez. Dıye bılıyorum. Cnm