Superisibeyza Dahiliyeye gittim kızlar insülin dedi.ben üç gun diyet denemekte ısrar ettim . Açım ve yine açlık 117 cıkıyor İnsülin iğneye başladığımda yiyebilecek miyim ?
Cansuuert Superisibeyza acligin aç olmakla ilgisi yok asıl uzun süreli acliklar aclik kan sekerinizi yükseltir insulin gece insuliniyse acliklari düşürür tokluğuna firlamssini önler ama yine abartarak yerseniz yine yükselir
Superisibeyza Cansuuert insülin kullanıyor musun ? İnsülin iğne bebeği benim yaptığım diyete göre daha garanti mi koruyacak acaba
Cansuuert Superisibeyza ben insulin hiç kullanmadım diyetle sekerim düzene girdiği icin kesin öyle diyemeyiz ama yardımcı olur insulin kullanırken de kısıtlı bi diyet yapmanız gerekebilir insuline rağmen şekeri dusmeyenler olabiliyor