Deniziiimmm Sadece can sıkıntısı🤷🏻♀️ 37.haftaya kadar çalıştım. İlk defa bu hafta evde durdum. Keşke doğurana kadar devlet çalışabilmemize müsade etse 😂 evde durmak çok can sıkıcı.