Kızlar 38+4 deyim 2. Gebeliğim erkek bebeğim olacak dün doktorum 5cm açılman var dedi ama sancım yok kendiliğinden sancımın gelmesini bekliyoruz bebek ne zaman isterse gelmeyi diye doktorumda dün bugün gelir dedi ağrılarım ara ara geliyor ama asla düzene girmüyor dayanamayacak kadar ağrıda yok ne zaman olur nasıl olur yoruldum bir yandanda böyle olan var acaba ? Ne yapmamı önerirsiniz yürüyüş dünden beri yapıyorum pilates topu vs de yapıyorum ama başlamıyor sancım kilosuda dün 3.400 dü kilo artışıda çok olsun istemiyorum bir yandan erkek diye beklesin diyorlar bu şekilde açılması olup sancısı gelmeyen varmı