Lütfen yardımcı olabilir misiniz
Test yaptım pazartesi çift çizgi kan verdim beta 2020 çıktı Salı doktora gittim keseyi görmedi bugün için tekrar randevu verdi bugün gittiğimde de keseyi görmedi beta 8000 korkuyorum dış gebelik olma ihtimali var mı diye