TubaAnl Hamişler gebelikte tsh yükselen varmı benimkisi yükselmiş önemliymiş ilaca başlatıcak dr sizler ne kullanıyosunuz
Pcdshn TubaAnl benim 1,5 ken 6 olmuş.. 3.ay farkettik yavaş yavaş yükseldiğini, 100 lük Levotiron kullanıyorum, aksatmadan kullan, düşüyor 🤞😇 geçmiş olsun..
Nilemyus öncelikle geçmiş olsun. Benimkide yüksek çıktı. 5.21. LEVOTIRON 50 mg verdi doktor. Hergün içeyorum şu an 7+4 teyim.
Deletedmom_26 levatron 50 mg kullanıyorum verirlerse kesnlikle sende kullan hatta bu ilacını asla aksatma tiroit olduğu için çok önemli bi durum ilacı kullanıcam siye korkma bebeğe sakıncası değil aksine yararı olur
Esereser Benimde ilk haftalarda yuksek cikmisti ama doktorum ilac vermedi 16. Haftaya kadar dusecek degerlerin dedi normal olabilir dedi
TubaAnl Esereser bence düşmesini bekleme önemsenmeyecek bişey değil ilaç kullanılmadığında bebekte zeka geriliği olabiliyormuş istersen başka bi dr göster sonuçlarını
Obsesifk TubaAnl doğrudur bende dün tahlil verdim 2 hafta yada 3 hafta oldu ilaca başlayalı tam hatırlamıyorum şuan 1.33 tahlilde inşallah daha çıkmaz ama tabi doktordan onay alana kadar bırakmıyorum
Nilemyus TubaAnl ben ilk duyduğumda çok üzüldüm. Az kaldı bebeğimi düşürecektim üzüntüden. Sonra başka bir doktora gittim. İlacın bu durumu düzelteceğini endişelerimin yersiz olduğunu söyledi beni rahatlattı. Sizde takmayın kafanıza. İnşallah bişey olmaz.
Esereser TubaAnl suanda 30 haftalik gebegim degerlerim dustu doktorumda sknti klmadigini soyledi ama vucuttan vucuda degisiyrdur .