agokdemirozer 3 şubatta gittim çok hızlı bir muayene oldu konuşmadı biraz peltek ben çok anlamadım yani. bebeğin yüzünü yakalamak için biraz uğraştı. raporda gerekli bilgileri ölçüleri aldı yazdı bitti. ne kadar detaylıydı desen çokta detaylı gibi gelmedi bana. daha önce ki gebeliklerimde doktorlarım daha ilgili bakıyordu birkaç dakika organlarına kan getiren ve götüren damarları izleyip dinliyorlardı ayrı ayrı.