aynur_19 seymanur50 benim ilk gebeliğimde çoçuk çok sağlıklı dedi hiçbir sıkıntı yok dedi ama 2 gün sonra düşük geçirdim.
Nims Ben yıllardır kendisine gidiyorum gebe değilim ama gebelik planlarken çok yardımcı oldu güler yüzlü ilgili bir doktor geçen sefer maalesef gidemedim devlet hastanesinde başka bir doktora gittim o da çok tatlı bir doktor ikisini de tavsiye ederim