seydamerve 20. haftalarımın başında 4-5 gün geriden geliyordu kızım. Düzenli ve dengeli beslenmeye çalıştım 29+1 de gittiğimde 1400 grm olmuştu, haftasıyla uyumlu dedi çok şükür toparladı💕
İnşallah bundan sonraki süreçte de aynı şekilde ilerleriz..
Korkma canım her bebeğin gelişimi gerçekten farklı.. Belki ilerleyen haftalarda daha hızlı kilo alır hiç belli olmaz.. İçini ferah tut ❤️
Bana geriden geldiğimiz süreçte doktorumuz 4-5 gün geriden gelmesi gelişim geriliği olduğu anlamına gelmiyor demişti