cicekligunler2332 Kızlar sol bacagıma yani afedersiniz bikini bölge tarafına sancıı giriyor rahatsız ediyor hastaneye gidilmelimi nomralmi şiddetli oluyor bazen 5+4
eed21 cicekligunler2332 Ben asla yanlış yönlendirmek istemiyorum ama ilk zamanlar bana da olmuştu. Uzanıp dinlenmiştim geçmişti. Bi durumunuza bakın kanama var mı çok şiddetli mi takip edin dinlenerek baktınız içinize sinmiyor durmayın gidin
cicekligunler2332 eed21 içime sinmiyor sabahtan beri uzanıyorum geçiyor ama bi ara tekrar başlıyor şuan kesintisiz agrıyor keseyi görürmüyüm betam 10 bin üstü vardır 5+4 ve 2 yıllık mucizem kaybetmek istemiyorum
eed21 cicekligunler2332 Öncelikle sakin olun Allah’ın izniyle iyidir benim beta 11 binken görmüştük keseyi. Bence gidin içiniz rahatlar. Bende evhamlı bir anneyim sizi anlıyorum. Ama içiniz rahat olsun bebişiniz size tutunmaya çalışıyor. Görünün en azından aklınızda şüphe kalmaz
cicekligunler2332 eed21 betam istelinenden de çok hüzel artmıştı randevum salı günğ ama salı gününü bekleyemicem işte bende tutunuyordur dağlıklıdır ama sancı olunca insan endişeleniyor bileyim ki sağlıklı bütün acılara razıyım keseyi görürüm ozmn alttan muaine ile
eed21 cicekligunler2332 Hayır alttan değil karın ultrasonu ile de görebilirsiniz. Benim karından görüşmüştü. Sağlıkla büyüsün bebişiniz
cicekligunler2332 eed21 aaa inşallah görünür ilk karından isteyeceğim birazdan çoook heyecanlandım inşallah ağlayarak dönmem güzel habrrler alırım çok saolun