Elifsaadet Kızlar tam 18 haftalık oldum, hissediyorum gibime giliyor, yani tik tik vurmuyor, ama sanki yer değiştiriyor, bi yerde toplanıyor, sertlik gibi bi his oluyor, hissetmek bu mu? Bi tarif ediverin lütfen🥰☺️
Sifauzun_2 Elifsaadet canım bende 18 haftalığım 4 gündür hissediyorum bende içerden pıt pıt diye vuruyor
Ozy Elifsaadet bi yerde toplanmasi kasilma oluyor ilk hareketleri karninda kalb atisi gibi pit pit seklinde oluyor sonradan tekme atiyor daha sonrada kasilmalar oluyor ben 38. haftadayim kasilmalarim var bebek hareketleri eskisi kadar degil
petitehatunn Elifsaadet dışardan belli olmuyor ama elimle hafif bastordoğımda pıt pıt hissediyorum sanki. Bir garip🙈🥰
Tugbakaya Elifsaadet bizde 16. Haftaya girdik 2 gündür hissediyo gibiyim ama hissettiğim şeyin bebeğim olduğuna emin olamıyorum :)
Elifsaadet Sifauzun_2 benimki vurmuyor, hani insanın yanları olur ya oralara doğru bi baskı hissediyorum, sonra değişiyor kasık tarafıma bi baskı oluyor dönüyor gibi bir his, ama hisseder miyim bu kadar emin olamadım🙈
Aysegolcuk Ozy banada mi kasilma oluyor yoksa 🤔 bebeğim sürekli toplanıyor ve o yer sertleşiyor 31+4 haftalığım
Cereeen Elifsaadet zayıfsan eğer hissedersin yanı öyle diyorlar bende 15. Haftada hissetmiştim 🙂cinsiyeti ne ?
Mucizemiz4735 Aysegolcuk ya bende 23₺3yim düzenli sık sık hissedemiyorum hissetsem bile çok hafif bir iki kere bazı günler hissetmediğim de oluyor gibi normal mı yani ben çok takıyorum sıkıntıı yapıyorumm😐😐😐sizin haftanız ilerde biliyorsunuzdur az çok
Ozy Aysegolcuk evet kasilma oluyor bendede o zamanlarda baslamisti hittilce kuvvetleniyo suan kasilma oldugunda nefesim kessiliyo sanki
Ertugunannesi Cereeen canim nasil bisi hissettin suan bende 15 olmak uzereyim ama kelebegin kanat cirpmasi gibi bisi hissediyorum oyle bisimi acaba 🤲🤰
Nigtingaleyan Karnında gaz birikir sonra o basınç karnında pıt diye atım yapar ya hani bazen ona benziyor
Cereeen Elifsaadet karnın gün geçtikçe değil artık saat bası büyür az sabretmen lazım öğrendin mi cinsiyeti 🙂
Cereeen Ertugunannesi aynen öyle oluyor içinde bir şey boşluğa düşmüş gibi hissettim ben gün geçtikçe daha çöm belirginleşiyor gece hareketlerinden uyanırsın 🙂
Elifsaadet Tugbakaya işte bende emin olamıyorum, gaz mı diyorum, hani herkes diyor ya pıt pıt vurur diye bende o yok, yer değiştirme gibi his var☺️
BMA Elifsaadet aynen canim suan kucuk kucuk seyler hissedersin dediklerin bebisin haraketleri ben o soylediklerini 16. Haftamda hissediyordum suan 26+3 oldum yerinde durmuyor 20. Haftandan sonra iyice sert ve belirgin vhrmaya baslicak ayy cok heycanli inan o ilk vuruslari cok farkli
Miniminicikkk BMA anlatır mısınız ? Nasıl vuruyor dışardan görünüyor mu? Eşiniz ne zaman hissetti ? 🙈🙏