İyi akşamlar anneler bugün 26. Haftanın son günündeyiz bebişimle, 3. Trimestera az kaldı. 3. Trimestera girişle sizde ne gibi değişikler oldu, önceki haftalarda olmayan? Kimisi çok halsizleştim diyor kimisi çok enerjikleştim, kimisi çok iştahım arttı kimisi azaldı? Benim bulantılarım hala devam ediyor, erkek bebeğe hamileyim iştahım çok açık degil, halsizlik günden güne değişiyor ama yürüyüş yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince, 50 kiloyla başlamıştım şuan 54 geliyoruz. Bebişim en son 3 hafta önce 800 grdı, artık 1 kg olmuştur diye düşünüyorum. Buradan sonra kilo alımları nasıl oluyor, bu zamana kadar kaç kilo almıştınız, 3. Trimesterda kaç kilo aldınız? 🥰😍 hamileliğin başında beni korkutuyorlardı ben 35 kilo almıştım sende alırsın kesin falan diye, şimdi bu zamana kadar almayınca 3. Trimesterda bir anda +10 alacaksın diyorlar bakalım🥰🥰😍 ayrıca buraya kadar okuyan haftası erken annelere ufak bir mesaj, 10-12 haftalardayken bu haftalar nasıl geçecek nasıl ilerleyecek derdim şimdi haftalar sanki su gibi geçiyor ve bi tarafım oğluma kavuşmak isterken diğer tarafım da zaman hiç geçmesin onu hep içimde taşıyayım istiyor. Düşündükçe duygulanıyorum bir daha hamile olmayacağız, aynı bedende olmayacağız🥹🤍