40+2 haftadaydım dün muayene için geldım alttan muayene edıp açıklık yok dıye eve gönderdiler ama müdahele ettıler doğum başlasın dıye bu sırada bebek doğum pozisyounda bıle değildi derken akşam 10 gibi bacaklarıma agrı gırdı sonra belıme regl sancısı gibi uyudum gece 3 gibi karnım taşa kesmiş sekılde uyandım bebeğin döndüğünü hissederek 4 gibi 5 da bır gelen sancılar basladı 6 ya kadar 6 dan sonra 2 dk da 1 gelmeye basladı nefesle ve evin içinde yürüyüşle karşıladım sancıları 7 de yola coktık 7.30 hastaneye geldık benı dırekt 7 cm ile doğum haneye aldılae 8.38 de bebişi kucagıma aldım ama kilolu vajinal doğum olduğundan epey bi dikiş oldu ve epizyotomi şuan iyiyiz hastaneden yazıyorum normal doğum sancım 4 saat kadar sürdü yanıı inşallah sızlerde kolaylıkla doğum yaparsınız 😇