Fuunndaaa ah anneler ah onlarda olmasa 2 hafta hastanede yattım bebek gibi baktı şimdi gel desem gelir ama evde babam kardeşim var doğumdan sonra gelecek zaten doğuma kadar kendi kendimi idare etmek zorundayım gerçekten zor annesi kardeşleriyle aynı şehirde olanlara hep imreniyorum ne kadar güzel