Duyguuumm ben 1 ay klomenden sonra 2 ay femara + çatlatma iğnesi kullandım 3 ayda da hamilelik oluşmadı her seferinde 1 veya 2 sağlıklı yumurtam oluşuyordu ama rahim içi kalınlık yeterli oluşmadığından bebek tutunamıyordu ve hamilelik oluşmadı pco yoktu benim adetler düzenli sadece 3-5 gün oynuyordu ama pco belirtileri var diye insülin direncim var diye kullandım baktık olmadı doktorum aşılama ve tüp bebek için erken 1 sene içinde kendiliğinden hamilelik oluşmazsa başlarız tedaviye dedi ve femaraya ara verdik sonraki ay kendiliğinden hamile kaldım çok şükür şimdi 30 haftalık bebişim. Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşAllah 🙏🏻