pnar2323 Merhabalar. Hamileliğimin başından beri tükürük ile savaşıyorum. Şuan bunları yazarkende ağzım tükürük dolu afedersiniz. 38+3 haftalığım. Bebeğim erkek, kız bebeklerde olur diyorlar ama yalan bence. Her hamilelik farklı. Doğumu bekliyorum sabırsızlıkla. Hala daha geçmedi benim. Annemde ve teyzemde de olmuş vakti zamanında. Bu benim ikinci gebeliğim, ilk oğlumda hiç böyle birşey yaşamamıştım. Bu oğlum beni çok yıprattı. Çok ağladım, yıprandım bu süreçte. Az kaldı, bitirdin diye diye motive ediyorum kendimi. Çok zor olduğunu biliyorum. 9 aydır çekiyorum. Bazen insanların ağızlarına bakıyorum, konuşuyorlar hiç sulanmıyor vs diye. Sanki hep böyleymişim gibi, hep böyle kalacakmışım gibi geliyor. Sanırım 9 ay olduğundan dolayı. Bilemiyorum da.🤷♀️ Allah dayanma gücü versin, İnşallah bir an önce geçer sizinki. Benimki kadar uzun sürmez İnşallah. Doğumdan sonra Allah’ın izniyle yazarım, geçti mi diye. Allah hepimizin yardımcısı olsun. 🤲🏻🌸