buse76 Suleaydogan1 yarın 18. Haftaya giriyorum bulantılar bitti ama aşırı açlık hissi oluyor böyle olursa tutamam gibi
lol Tutmayı çok isterdim fakat 24 haftalık ikiz hamileyim hamilelikten ziyade şeker hastasıyım günde 5 kere insülin yapıyorum onun için tutamayacağım 😟
gldaysegl 22 haftalığım şuan çok fazla acıkmıyorum da tutarım gibi rabbim tüm gebelere kolaylık versin
momismom2 Suleaydogan1 şuan 14 hafta bitmek üzere allah nasip ederse tutacağım 4 sene once oglumdada ayni zmnlarda hamile.kalmstm ramaznda tutmuştum cok kolay geçmişti inşallah bu seferkide boyle olur
m89 Suleaydogan1 merhabalar tutmak istiyorum ama bebeğime zararı olacaksa tutmayacağım galiba bu hafta doktoruma sorucağım biz 32 haftalık olduk bu yüzden aklımda soru işareti var.
Rmeysa_01 Suleaydogan1 çok isterdim ama maalesef şuan 36 haftalığız doğum ramazanın 7. Gününe fln denk geliyo
birLinaaannesi96 Suleaydogan1 ramazandan 1 gün önce doğurmuş oluyorum 🥲🥲 Bereketiyle gelsin inşallah canım kızım sağ salim kavuşmak nasip olsun herkese de bize de 🤲🏻🥹❤️