Merhabalar bugün 11+4 haftalık olduk 2 li taramam vardı ultrasonda herşey normal çıktı çok şükür doktor beklemediğim bi anda cinsiyeti gördüm gibi dedi ve sonrasında kız gibi dedi belirtilerim ve hissiyatım erkekti çok şaşırdım birde devlet hastanesinde muayene oluyorum sizce tahmini doğru mudur değişir mi