twins_ Selenay147 öyle bir durum olursa doktorun estofem dozunu arttırması lazım ben günde 3 ile başladım transfer öncesi 6 ya çıktı gayet iyi kalınlaştı endom
twins_ twins_ az önce yine kan verdim beta biraz yükselmiş yani 2 den 3.5 civarında çıkmış %60 70 bi yükseliş olmuş
twins_ buse76 öyle yapacağım bende doktorumu aradım henüz çok erken 7. Gün dedi yani negatif demek değil 3 gün sonra tekrar ver dedi