SedaAden ay vallahi ben çok sıkıntılı bir insanım ben Sivas’ta yaşıyorum Sivas’ta çok pahalı olduğu için eşimin İstanbul’a gittiği zamana denk geldi 12 haftalıktı orada DNA lab diye laboratuvara yaptırdım sonucu bana attılar cinsiyeti doktora sıcaklığını söylediler cinsiyeti öğrenmeye gittim doktorun yanına doktor bana cinsiyeti kız dedi inanamadım hatta telefonundan yakınlaştırıp gösterdi cinsiyeti kızdır diye de okudum ha hala diyorum ki acaba raporları karıştırdılar mı🤣🤣🤣 ve yaptrdıgım hastanede tek ben fetal yaptrdım yıne vesvesem bitmıyo 🤣🤣