Pera120 Merhaba kızlar. 37+0 bugün. Son günlerde bayılır gibi uyuyorum elimde değil gözlerimi açamıyorum. Benim gibi olan var mı ya da doktoruna daha önce danışmış olan? Bu kadar uyku hali normal mi yoksa test mi vermeliyim?
pinkflowerss Pera120 bende ilk aylardaki gibi gündüz uykularına döndüm 30dan 37ye kadar 2 saatlik uykuyla durabiliyordum asla uykum gelmiyordu şimdide çok uyuyorum garip gerçekten