Gencbirannis merhabalar geçmiş olsun. Bu şeker durumuna bazı doktorlar çok dikkat ederken bazıları o kadar önemsemiyor bunu yaşadığım için biliyorum ve biz hastalar iyi gidiyor gibi düşünüp normal ilerliyoruz son haftalarda sorunlar çıkınca düzeltmek için uğraşıyoruz yada riskleri yaşıyoruz. Şimdi bu 3 aylık şeker denilen şey son 3 aylık ölçümü kapsıyor yani kasım aralık Ocak mesela sizin ölçümünüz son 1 aydır yapılmıyorsa Buda demek oluyor ki Ocak ayında şekerinizde yükselmeler var bir önceki aya göre yüksek seyretmiş bu sadece açlık olmaz tokluklarda da olabilir belki açlık normal tokluklar çıkıyor o yüzden 2 3 gün her öğün aç tok ölçüp görebilirsiniz eğer sorun yoksa normal sınırdaysa sıkıntı yoktur. Benimde 3 aylık şekerlerim çok normaldi ama ölçümlerim çok kötüydü o yüzden doktorumu inandıramamıştım şekerimin o zaman 180 200 altı değildi ama tokluklar işte sonra şehir ve doktor değiştirdimde müdahale edildi. Yanlış anlamayın doktor bilmiyor kötü demiyorum riskleri yaşamadıkları için pek ciddiye almıyorlar