ozlem-gokpinar Kızlar 38+2 günlük hamileyim birkaç saaattir afedersiniz parça parça mukusumsu kahverengi bi akıntı geliyor . Chat gbtye sordum nişan diyor sizin nişanınız geldi mi geldikten ne zaman sonra doğum başladı ?
ayse_bm ozlem-gokpinar 2 gün önce ben de benzer bir durum yaşadım. Ama hala bekliyorum suyum da gelmedi sancım da yok. Nişanın geldiği gün kasık ve bel ağrım çok fazlaydı ama şu an hiç belirti yok. Bugün yerleri elimle sildim bekliyorum 😅39+3 teyim bugün.
Sezgin ozlem-gokpinar ay evet nişan. 36+2 de geldi benim de sonra biraz yalancı sancım oldu hepsi geçti. Sancınız olursa takip edin sizde
Iremsel_ ozlem-gokpinar 2 hafta süren yalancı ama düzenli sancıların ardından sabah nişanım gelmişti sonrasında gerçek sancılarım başladı ve akşamına doğum olmuştu daha doğrusu normal doğum sancılarım başladı ama sezeryana döndü bebeğim kakasını yapmış 3 cm açıklık 3 dk da bir sancıyla sezeryana alındım
ozlem-gokpinar sara29 cevabınız için teşekkür ederim herkeste farklı oluyormuş sanırım . Hayırlısı olsun bekliyorum bakalım nezaman gelicek bizim minik inşallah sizinki gibi çok beklemem bende ☺️🌸
ozlem-gokpinar ayse_bm hayırlısıyla gelsin inşallah minikler benim ara ara sancılarım oluyo ama bakalım ne olucak inşallah sağlıkla gelsinler 🌸🙏🏻
ozlem-gokpinar Sezgin benimde yalancı sancılarım oluyor dünden beri ama geçiyor sonra hayırlısıyla gelsinler inşallah 🌸🙏🏻☺️
ozlem-gokpinar Sumcummm amin inşallah canım zaten 12 gün kaldı Allahın izniyle hamileliğimi tamamlamama bakalım hayırlısıyla gelsin hepsi sağlıkla 🌸🙏🏻☺️
ozlem-gokpinar guldentekdal ne güzel inşallah benimde hayırlısıyla sağlıkla başlar artıkta kavuşuruz miniğimle 🌸🙏🏻☺️
brnabrlk Benimde 9 gün önce mukus gibi şeffaf renkte geldi. Birkaç gün sonra da yalancı sancılar başladı. Ama ne açılma ne de suyum gelmedi hâlâ beklemedeyim 🙂↔️ 39. haftaya giriş yaptık her gün acaba bugün gelir mi diye düşünüp duruyorum
ozlem-gokpinar brnabrlk ayy evet bende aynı moddayım en ufak ağrıda acaba doğuruyomuyum başlıyomu diye heyecanlanıyorum sizi çok iyi anlıyorum sizin baya uzun sürmüş sağlıkla gelsin inşallah hepsi biran önce kavuşalım kolaylıkla 🌸🙏🏻☺️
ozlem-gokpinar badeki ya ne güzel maşallah darısı bizim başımıza sağlıkla inşallah bende artık hemen başlasın istiyorum doğumum 🌸☺️🙏🏻