zfrnemos sağlıkla kucaklarımıza alalım 🤲🏻 özel çok pahalı evet ekstra tüp bebek tedavisi görünce bide ilk ay tedavi yarım kaldı bir yumurta Kiste döndü operasyonla kist boşaltıldi diğer ay tekrar sil baştan oldu tabi dünyanin iğne ilacı alındı yapılan işlemler ve ilaçlar pakete dahil değildi iki defa ödemiş olduk, ekstra tüp bebek üçreti derken şuan özele akacak bi damla kalmadı gerçekten ,bi beta 630₺, bi enjeksiyon 160 her gün yaptıyrsn ,muayene 2100 olmuş ve dün bir sürü tahlil aldı 4600 tuttu, tabiki artık böyle bi korku yaşayınca başka yere gitsek de iç hızursuz olacak telefonla bile ilgileniyor soru soruyrm msj atıyor sonuçlarımı atıyor gitmeme gerek kalmıyor sonuç vs için, özel her yönden iyi allah ailelere güç versin, çok emek verdim vücuduma verdiğim zarar hesapta bile yok, son bir aydırda çoğu zaman hep yattım uyku uyunmuyor düşünmeden olmuyor zaman geçmiyor, ayın 17sinde pozitifi gördüm 80 di hala kalp atışı duyamadım kese 6 haftalık olması gerekirken 5 haftalık korkuyorum velhasıl umarım güzel sonuçlanır cumaya kadar yine beklemek zorundayım , Allah isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻 çok teşekkürler konuşmak iyi geldi çünkü kimseye anlatamadığını burda hiç tanımadığım bir anneye anlatabiliyorsun çok iyi hissettim 🙏🏻