meri-tz34 Dün geceden beri belimden bacağıma vuran bir ağrı var uykudan uyandıracak kadar , 37+4 deyim başka hiç bir şikayetim yok doğum belirtileri için safece bu yeterlimi yoksa normalmi varmı benimle aynı sorunu yaşayanlar