Şuan 4 aylık hamileyim ve hamile kaldırımda troidim 2,5 hamilelik sürecimin 3 ayında 3 olarak yükseldi ve 1 ay sonra troid değerim 5 çıktı kızlar ne yapmam lazım kafama çok takıyorum sonuçlarımıda hala almaya gidemedin lütfen yardımcı olur musunuz Tsh,degeri0,33-5,33 değerinde olması gerekirken benim sonuç değerim 5,294 bu değer bir ay önce 3 tü o kadar çok artmış ki bebeğime zarar veriyormudur çok endişeliyim kolestrolümde normal değeri baya aşmış kırmızı görünüyor