Kızlar birde ilk kıyafetinini içersine uzun kollu(göbek bağı için bağlamalı) zıbın koyacaksınız ya ayrıyetten tekrar uzun kollu zıbın koyacak mısınız bir de altına bir tane daha don koyacak mısınz mart ayı ya soğuk olucak ameliyatkhane üşümesin diye düşünüyorm sizinde fikrinizi merajk ettm