Selenay147 Kızlar selam bugun 19 yumurtam toplandı ama rahım kalınlıgım 7 de kaldı bana bır bant verdıler otrojen bandıymıs ılac verdıler doltor yıne de taze transfer denemek ıstedı dua edın
mom28_ Selenay147 rabbim kolaylık versin yardımcımız olsun hepimizinde🌸bantla kalınlık yükselir daha merak etme ve sana demiştim söylenen sayıdan fazla toplanır diye güzel embriyolarınız oluşur inşallah sağlıkla tutunur birbirimize dua edelim tüm bu yoldaki kadınlarımıza
buse76 Selenay147 bende taze transfer olmuştum çift embriyo tek tuttu 10 yumurtadan 5 tanesi 5. Güne geldi 2 si transfer oldu 3 tane dondurduk içiniz rahat olsun inşallah pozitifi görürsünüz
buse76 Selenay147 aslında 15 üstü olunca dondurulmuş transfer oluyor diye biliyorum ohss olmaması için ama doktorunuz em iyisini bilir
mom28_ Selenay147 tahminime göre 19 da 15 falan döllenir 6-7 tanesi 5.güne ulaşır inşallah daha fazla olur ama oranlar böyle
mom28_ Selenay147 yani hiç endişe edeceğin bi durum yok sayı güzel kalitede güzeldir inşallah ❤️sorun neydi sizde kac yıllık evlisiniz
Selenay147 mom28_ sebepsız ınfertılıte ama rahmım kalınlasmıyor bant verdı ostrojen babdı ve ılac ama sanmıyorum artacagını
buse76 Selenay147 hiç bilmiyorum canım ben o süreçte hiç sormadım doktoruma böyle şeyler kafam karışmasın diye transfere uygunsun dedi tamam dedim direk 😂
mom28_ Selenay147 benim ilk denemem negatif oldu hersey mükemmelken nasip bu işler çok takılmayın transferden 5 gün önce 8.5 tu kalınlık 5 gün daha kalınlasmıstır dahada yinede tutmadı