Merveszgn ben de içtim o tek kullanımlık şaseden. Monurol du ismi. Etki etmedi bana. 1 hafta sonrasımda daha da artmıştı. Doktorum da sancı yoksa antibiyotik vermicem dedi yoktu hiç de olmadı şükür o da başka ilaç vermedi. Bahadır tahlil de vermedim zaten son Günlerimiz . Enfeksiyon ne alemde bilmiyorum hiç. Arada artar azalır önemli olan sancı normal demişti