rukiye1s ya korkutma kendini. Niye öyle oluyo bilmiyorum. Ben de cinsiyet öğreneceğim günden 1 gün önce eşim nöbetteyken bi videoya denk geldim. Cinsiyet öğreniceğimiz gün öldüğünü öğrendik diye. Uyuyamadım korkudan panik oldum. Böyle paylaşım olmaması lazım. Korkma hiç. Karnına şiddet almadığın sürece, tehlikeli hareket ve yiyecek-içecekten uzak durduğun sürece Allah izin verirse o sağlıkla gelir. Hiç kalbini karartma. Hatta bana ilk çocuk tutunamıyo düşüyo dediler, ilk aylar ben düşecek diye bekledim umut bağlayıp sevinemedim. Daha da öncesine gidersek te bana yumurtalık tembelliği var pcos var çocuk olmayabilir dediler. İlk aydan oldu. Sen elinden geleni bırakıp tevekkül et yeter. Korkup üzülmen bebeğe zarar verir yarar değil.