Sm11 Kızlar 21 ocakta çatlatma iğnesi, vuruldum tam hatırlamıyorum ama ya 5 ya 6. Gündte test yapmaya basladim bugün 10.gün ama testlerim neden ikizler burcu gibi kararsız bir silik bir koyu??https://www.canva.com/design/DAG_5NesArg/lQEHfj9B9hNf-ttWtZvwrQ/edit?ui=eyJEIjp7IlMiOnRydWV9LCJBIjp7IkEiOiJkb3dubG9hZF9wbmciLCJGIjp0cnVlLCJTIjp0cnVlfX0
2prensesannesiiii Sm11 bence sondan ikinci pik altındaki de çatlama gibi bazılarında tam koyu olmuyormuş
Sm11 2prensesannesiiii tahmin ettim çatlatma iğnesi oldum takip ediyodum etki ne zaman geçecek diye ama testlerim benim gibi kararsız😃😭
2prensesannesiiii Sm11 😂 hayırlısı olsun sağlıklı bi gebelik elde edilmiştir inşallah dediğim gibi kan verin