Sis Kızlar 25 haftalıgım kök diş aslında cok aşırı ağrı yok sızlıyor ama damağım sisti hafiften birde apse yaptı sanırım cok ağrım var ne yapmalıyım sizce diş doktoruna gitmelimiyim bu haftalarda ne uygulayabilir 😭
Yasemincifci Sis bence git çünkü apse yapmış ilaç falan verebilir vermezsede düzenli olarak fırcala bide tuzlu suyla gargara yap günlük alman hereken kalsiyumuda al canım kalsiyum eksikliğindende oluyormus
Aymin Bu dönemde diş etlerinde agrı ve şişlik oluyor güzelce temizle mutlaka günde 2 defa fırçala arada tuzlu suyla gargara yap ama dişinde çürük varsa diş agrın varsa diş hekimine gidip bi göster istersen
kuman7536 Kök diş demişsin tam anlamadım eğer dişinin sadece kökü kaldıysa da o yüzden şiştiyse doktora gitmende fayda var ama diş eti problemiyse diş ipi kullan ve arkasından ılık tuzlu suyla gargara yap