Deletedmom_584 Kızlar merhaba daha önce ameliyat olmuştum perde için fakat benim rahim şeklim iki boynuzlu şeklindeymiş müdahale edilemez dedi doktorum saglikli gebelik geciren var mı aranızda bu şekilde
1ilyda-61 Deletedmom_584 bende çift rahimliyim düşüklerim oldu malesef ama ümidimi inancımı hiç kaybetmedim.
Deletedmom_584 1ilyda-61 sağlıklı gebelik elde edebildiniz mi peki benim net tanım (bikornu uterus) yaziyor
Deletedmom_584 1ilyda-61 yani bu konuyla alakalı bir sürü arastirma yapıyorum doktor doktor geziyorum bi çozumu yokmuş maalesef bu dogustan gelen birşeymiş
Deletedmom_584 3oglanannnesi bazıları çok derin olabiliyor benimki oyle histeroskopi yapıldı fakat giriste perde oldugu icin bu rahim maalesef düzeltilemiyor. Düşük riski çok yüksek
1ilyda-61 Deletedmom_584 benim teşhisimde bicornus uterus iki ayrı rahim hatta bir taraf daha küçük bir taraf daha büyük maalesef doğultan olduğu için düzeltilebilecek bir durum değil