senaakck doktorum fazla yatmanın gebelerde pıhtı riskini artırdığını yatmanın kanıtlanmış bir faydasının olmadığını sadece oturma pozisyonunda olup aşağiya baskı yapmamamı söyledi. Bu arada bebek baş aşağı ise rahme uaptığı baskı ile de bir kaç mm oynarmış. Makat gelişe dönüp mm yükselen oluyormuş. Normalde uzamaz ama mm farkları buradan oluyor dedi. Bir de önemli olan açılma dedi. Diğer doktorum da aynısını demişti. Rahim ağzı kapalıyken 17-18mmler ile doğuma gidenler oluyor diye. Ama burada iğneler hastene yatışları falan… Perinatoloji görüşü al dedi, içimiz rahat etsin diye. Siz de bir bakın istersebiz.