vanilya_kokusu_ Kızlar orda oturan varmı ya nasıl kaza olmuş ölü ve yaralı çok varmış 😭zincileme olmuş 20 araba kaza geçirmiş
kurkmantosuzmadonna vanilya_kokusu_ Urfa - Antep arasında olmuş. Büyük ihtimalle sisten dolayı. Göz gözü görmüyor şu an oralarda.
vanilya_kokusu_ kurkmantosuzmadonna Allah’ım çok üzüldüm ya 😔 Allah ailelerine sabır versin mecbur kalmasalar zaten evden cikmazdilar
kurkmantosuzmadonna vanilya_kokusu_ amin canım. O yolu kullanlar mecbur olduğundan kullanıyor. Ya hastane işi oluyor diğer şehirde ya görevi oluyor. Allah sabır versin yakınlarına. Zaten o yol tır yuvası.