Merhaba
Benim bebeğim 22 haftalıkken kalp ritim bozukluğu sebebiyle vücudun da ödem toplama ve midesinde asit birikmesi yaşamıştı ve hastaneye yatışımız yapılmıştı kullandığımız kalp ilaçı ile bu sorunlarımız düzelti ve beklenmedik bir şekil de 23 haftalığında beyninde pıhtı atması olduğu söyledinde bu tarz durum yaşayan var mı?